GroentenFruit Huis

Nieuwe campagne Kom in de Kas van start

Geplaatst op 4 maart 2020

Deze week is de nieuwe campagne van Kom in de Kas van start gegaan. Het doel is Kom in de Kas onder andere bij stedelingen nadrukkelijker onder de aandacht te brengen. 

Afgelopen woensdag 4 maart is de release van de teaser online gegaan. Deze teaser is te zien op een exclusieve website van Kom in de Kas. Daarnaast is het ook te zien op Instagram van Govert Sweep, een bekende YouTuber met maar liefst 366.000 abonnees op YouTube en 133.000 volgers op Instagram. In de kortste Sci-fi film ontdekt Govert Sweep hoe innovatief de glastuinbouw is.

Op donderdag 5 maart om 15:00 uur is de campagne van Kom in de Kas live gegaan. Hierbij wordt de focus gelegd op stedelingen in de leeftijd van 20 tot 40 jaar. Een nieuwe doelgroep waarin potentiële werknemers en de kritische consument vertegenwoordigd zijn. Door de bijdrage van Govert Sweep, zal Kom in de Kas sneller onder de aandacht komen bij deze doelgroep. Hierdoor hoopt de organisatie zo veel mogelijk mensen te verwelkom bij Kom in de Kas. Ook is er ook een persbericht uitgegaan naar de landelijke media over de campagne en kortste Sci-fi film ooit. 

Naast deze campagne heeft Kom in de kas een nieuwe huisstijl en een nieuwe website ontwikkeld. De komende tijd zal de website worden aangevuld met overige informatie. Houd deze en de social media kanalen dus in de gaten.